Omnikonzultace

Pokud přemýšlíte, co to vlastně je a co si pod tímto pojmem představit, tak “Omni” je latinský význam pro “Vše”. Při své práci se totiž zaměřuji na požadavky a potřeby klienta, navazuji na ně a flexibilně jim přizpůsobuji svou metodiku práce. Neomezuji se tak na dopředu vyhrazené “boxy”, co se týče témat, formy práce nebo způsobu jednání a vystupování. Za předpokladu, že mi zákazník poskytne dostatek informací a vhodné podmínky, je mým cílem mu dodat maximálně hodnotný a objektivní výstup, dle mého nejlepšího vědomí a svědomí, ve všech oblastech, na kterých se v rámci spolupráce dohodneme. Primárně se zaměřuji poradenství v možnostech dalšího rozvoje služeb, zaměstnanecké a zákaznické hodnocení a očekávání, obecný marketing a PR, ale vše je na vzájemné domluvě a s dostatkem času na přípravu se mohu věnovat prakticky jakémukoliv tématu.

Realitní poradenství

Reality jsou odvětví, které mě velmi zajímá a baví. Svým klientům zde nabízím služby širokého záběru, jako:

  • Tržní nacenění Vaší nemovitosti
  • Kompletní poradenství jak, kde a za kolik nemovitost nejlépe prodat
  • Na co si dát pozor při koupi nemovitosti a jak si správně spočítat předpokládané náklady
  • Hodnocení konkrétní nabídky, kterou zvažujete (případně i doprovod a konzultace během přímé prohlídky)

Testing produktů a služeb

Pokud chcete objektivní a nestranný názor na svůj produkt nebo službu, jsem Vám plně k dispozici. Stejně tak při hodnocení dojmu zájemce/nového zákazníka (first impression) – majitelé a obsluha často nevidí nebo podceňují dojem, který některé zdánlivě málo významné elementy mají, a přesto právě tyto mohou mít zásadní vliv na člověka, který k vám zavítá poprvé (např. v restauraci se sice může výborně vařit za skvělé ceny, na čemž ale tolik nezáleží, pokud potenciálního nového zákazníka odradí už omlácené dveře s povolenou klikou, pavučiny v podhledu kolem blikajícího světla a rozházené nedopalky na zemi. On proto do podniku ani nevstoupí a nemůže tak zjistit jeho hlavní a možná rozhodující kvality. Vy tak přijdete o možná i trvalého a velmi dobrého “štamgasta”). Vy často už vidíte věci a jejich stav či úroveň v určitém kontextu a už je nevnímáte tak, jak to udělá nový zákazník – a přesně s tímto vám mohu pomoci. Od restaurací a ubytovacích i jiných služeb přes zážitkové kanceláře, až po zkoušení her a aplikací, či věcí běžné denní potřeby. Testing bude stát na lidském faktoru, nikoliv na speciálním vybavení např. měřící techniky. Platí tu ale nezlomné pravidlo – mé hodnocení a recenze budou, stejně jako mé konzultace, vždy objektivní a dle mého nejlepšího vědomí a svědomí. Nejedná se o formu propagace.

Pohled nezúčastněné třetí strany

Možná to znáte – tak dlouho řešíte nějaký problém nebo spor, tak moc se na něj soustředíte, až začnete uvažovat v jakémsi myšlenkovém tunelu a nevidíte a nezohledňujete věci mimo něj. Takovéto záseky jsou běžná věc a kolikrát stačí malý postřeh od někoho vně problému, nezaujatý názor nebo originální připomínka – a tento blok se podaří prorazit a opět pokračovat dál. A přesně toto vám mohu nabídnout.